Re: Chore pomysly...

Autor: piotr pogorzelski (piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 09:10:34 MET DST

[...]
> [...]

MB> PRZECIEZ WYRAZNIE UPRZEDZALEM, ZE KONTO O TEJ NAZWIE BYLO JUZ UZYWANE
MB> PRZEZE MNIE. NIESTETY PISALI DO MNIE NA TEN ADRES ROZNI MANIACY I SWIRY,
MB> ALE PRZECIEZ PANA UPRZEDZALEM O TYM. NIEKTORZY SA WYJATKOWO
MB> NIEPRZYJEMNI I PRZEWAZNIE CIERPIA NA KOMPLEKS WYZSZOSCI, WIEC NIE MA SIE
MB> CZYM PRZEJMOWAC.
MB> PROSZE SIE NIE PRZEJMOWAC ZALOZYMY NA NASZYM SERWERZE MALY FILTEREK I
MB> ODSIEJEMY KRETYNSKIE TEKSTY.

MB> JUZ ZROBIONE. GDYBY POWTORZYLY SIE JAKIES KOLEJNE GLUPIE LISTY, TO
MB> ZALACZAM INSTRUKCJE JAK POPRAWIC SOBIE FILTEREK SAMODZIELNIE. W RAZIE

Wiedzialem, ze w to wpadniesz ;), teraz to juz sprawa sadowa za
cenzurowanie prywatnej poczty, bo ten filtr na pewno wycial bardzo wazne listy.
Ale dajmy sobie z tym spokoj, bo jescze moglibysmy dlugo tak "dyskutowac" :).

Chodzi o to, ze nie da sie spelnic wszystkich zachcianek kazdego klienta.
Niezaleznie od jego "sily przkonywania". Niezaleznie od tego
jak sie bedziesz staral.

To samo dotyczy uzytkownika z chodami w dyrekcji.

Dlatego admin komercyjny w niczym nie jest lepszy ani gorszy
od akademickiego. Ma po prostu inaczej postawione zadania.
Jego szef i uzytkownicy maja inne oczekiwania.

Admin to jak skrzynka biegow w samochodzie.
Watpie czy pozwolisz aby podczas jazdy kazdy pasazer mogl sie
nia bawic tak jak chce. A i ty sam obchodzisz sie z nia odpowiednio.

Choc te uwagi dotycza raczej pana Slawka (prosze sie nie trudzic,
killfile to wspaniala rzecz) tutaj rowniez pasuja.

--
piotr pogorzelski