Re: Obowiazki admina a wymagania (l)usera...

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 23:21:01 MET DST

On Wed, 8 Oct 1997 16:25:41 +0200, Wojciech Myszka
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:

>3. Popatrzmy w kontekscie powyższego przykładu na problem kodowania
> polskich liter... Bardzo często administratorzy różnych publicznych
> serwerów bronią się przed stosowaniem "jedynie słusznego" ISO
> argumentem: "moi użytkownicy używają Windows" (czasami tylko "większość
> moich użytkowników...".
>
> Sytuacja na dziś jest jednak taka, że większość używanych w Windows
> przeglądarek poprawnie sobie radzi z ISO. Zatem czemu nie może być ISO?
> Przecie to dodatkowi klienci (niezbyt może liczni, ale jednak!) Zatem
> czyżby adminowi nie zależało na dodatkowych czytelnikach?

I wydaje mi sie, ze userzy sa dużo łatwiejsi do nawrócenia na ISO, niż
admini. Sam mam takich (nawróconych userów) już ponad 10 i to nie
pierwszych lepszych, ale tworzących niezłe merytorycznie WWW. (Patrz
http://marcin.supermedia.pl/polska.html ). Dlaczego komercyjni
providerzy nie wyreczyli mnie ze zrobieniem tej strony? Natomiast znam
cale firmy providerskie, które o ISO nie wiedzą nic i tłuką w CP.

Pozdrawiam.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl
http://marcin.supermedia.pl