Re: Ranking serwisow internetowych

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 23:06:51 MET DST

On Thu, 09 Oct 1997 19:28:02 +0200, Jaroslaw Zielinski
<jz_at_okonet.com.pl> wrote:

>Swiatlych i obytych w temacie ludzi jest tu sporo, wiec daje do
>zastanowienia taki wlasnie problem: Jakie sa najwieksze serwisy
>informacyjne (i publiczne uslugi) w polskim Internecie? Jak ulozyc taka
>liste 10, 20, 50 serwisow? Jakie przyjac kryteria:
>1. Ilosci czytelnikow/odbiorcow?
>2. Znajomosci brand name?
>3. Jakosci i przydatnosci informacyjnej serwisu?
>4. _______ ___ ____ _ _________?

Jestem, jak Ci wiadomo ciemny i nieobyty, a ty nie jestes piekna
kobieta, wobec czego nie moge udzielic zadnej sensownej odpowiedzi
:-))

Ale czy dobrze zrozumialem, ze chcesz wiedziec jakie sa najwieksze
uslugi w polskim Internecie BEZ podzialu na kategorie?

1,2 spelnia dial-up przez TP SA. 3 nie spelnia...

nnnnie, to nie ma sensu. To tak jebys spytal: co jest wieksze:
wodociagi czy siec elektryczna...a moze komunikacja miejska.

Mysle, ze trzeba wprowadzic kategorie. A kryteria i tak sie nakladaja
(jesli chodzi o serwisy informacyjne). Nie jest mozliwy nieznany
(brand name) serwis odwiedzany masowo itd.

>Jaroslaw Zielinski
>http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
>http://wyborca.info.pl/ - Internetowy Wyborca
>http://www.slowa.art.pl/ - Slowa i linie

A moze to jest Twoj osobisty ranking ;-)))))

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl
http://marcin.supermedia.pl
strona czarno-biala...