Re: Chore pomysly...

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 20:57:11 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Kolega to jest 1997 jak mozna ludzi uczyc nie dajac im dostepu do internetu?
: Tym bardziej studentow informatyki?
: Co to zo bzdury?

Ooo... Mieliśmy wykłady z ekonomii - co mnie tam za bardzo nie
interesuje bo wolę żeby ekonomią zajmował się mój szef a ja jestem
informatyk, ale teraz będziemy mieli wykłady z informatyki - a to
mnie znacznie bardziej ciekawi. Czekamy, czekamy...

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND