Re: Glupota niektorych userow

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 19:58:30 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:
> Serwery to punkt b) tego co napisalem powyzej. Natomiast punkt a) to to, co
> provider oferuje swoim klientom - tym, ktorzy maja u niego konta.
> Do tego nalezy IMHO nie tylko pop3 ;-), ale pelne konto shellowe, z
> zainstalowanym oprogramowaniem faktycznie nadajacym sie do pracy, a nie tylko
> to co system daje standardowo, a co najczesciej (poza linuxem) jest
> beznadziejne.

ok, ale to juz nie jest zaden 'serwer internetowy' tylko zwykly unix,
ktory z Internetem wiele nie musi miec wspolnego.
Chyba, ze przez 'serwer internetowy' rozumiesz: komputer podlaczony do internetu.
dla mnie 'serwer internetowy' to konkretny program, wykonujacy funkcje serwera
jakiegos protokolu w sieci Internet. na jednym komputerze moze oczywiscie
dzialac wiele takich serwerow (np. serwer news, WWW, archie i co tam jeszcze).
Natomiast konto shellowe nijak serwerem nie jest.

--w