Re: Glupota niektorych userow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:00:21 MET DST

Dnia 8 Oct 97 o godz. 15:39, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> ja znam kilku providerow w Polsce i naprawde niewielu z nich
> ma uruchomione jakiekolwiek serwery poza absolutnym minimum.
> zreszta sam wiesz, ze o ile uruchomic sobie serwer WWW moze kazdy,
> to utrzymanie np. dobrego serwera news nie jest juz takie latwe.

Serwery to punkt b) tego co napisalem powyzej. Natomiast punkt a) to to, co
provider oferuje swoim klientom - tym, ktorzy maja u niego konta.
Do tego nalezy IMHO nie tylko pop3 ;-), ale pelne konto shellowe, z
zainstalowanym oprogramowaniem faktycznie nadajacym sie do pracy, a nie tylko
to co system daje standardowo, a co najczesciej (poza linuxem) jest
beznadziejne.

> Poza tym - bez urazy, ale w wiekszosci przypadkow tzw. firmy komercyjne
> nie dysponuja kadra o najwyzszych umiejetnosciach. zreszta tak jest
> nie tylko w Polsce. pieniadze, to nie wszystko...
Niestety, prawda. Poziom umiejetnosci niektorych providerow dokladnie
odpowiada stylowi, w jakim sa tworzone ich strony WWW (jakby ktos nie
wiedzial, to: IE and ActiveX only, ogladaj w trybie 800x600 w 64K kolorow,
CeP i created by FrontPage ;-)).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl