Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 17:07:51 MET DST

Zbigniew Zych <zych_at_use.address.from.sig.onet.pl> wrote:
[----]
: Faktem jest, że do zastosowań czysto Internetowych na dzień dzisiejszy
: stanu sieci w Polsce szybszych maszyn chhyba nie trzeba...

Oczywiście. Ja tylko odpowiadałem na stwierdzenie Wojtka Myszki:
: Pomijajac potentatow komercyjnych (friko, free) gdzie do obslugi bardzo
: duzej liczby kont pocztowych i htmlowych potrzebne sa niemale zasoby, to
: ktory serwis (akademicki) kozysta z takich wielkich maszyn?

No i konkluzja jest taka, że to właśnie na uczelniach są "wielkie"
maszyny, a u providerów wcale nie (i słusznie, bo nie są tam
potrzebne). BTW, niektóre firmy komercyjne mają maszyny, o których ja
na uczelni mogę tylko pomarzyć (ot, takie Sun Enterprise 10000) - ale
to nie do celów świadczenia usług Internetowych...

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej