Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 19:46:46 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>:
> IMHO jest sporo dość dużych maszyn akademickich - sunsite, galaxy,
> rose.man.poznan.pl, i parę innych. Nie znam firmy komercyjnej, która miałaby
> maszyny o podobnych parametrach wpięte do Internetu. friko.onet.pl to...
> zresztą nie będę zdradzał tajemnic firmowych Optimusa, żeby mnie
> Zyzio nie objechał (może sam zdradzi?) ;-)

Ale tak naprawde to czy sie komus chce cos robic tylko w pewnych
granicach zalezy od rozmiarow maszyny. kiedy zaczynalem suna przekonywac
do sunsite'a wszystkie serwisy internetowe w icm-ie chodzily na bardzo
cieniutkim sparc classicu, ktory z dzisiejszymi pentiumami nie moze sie
liczyc. Pewnie, ze infoseeka bym na tym nie puscil, ale archiego i owszem.
oczywiscie w tym czasie w roznych miejscach w Polsce bylo duzo
znacznie wiekszych maszyn..

Z drugiej strony masz racje - teraz jest calkiem sporo roznych calkiem
pokaznych tzw. 'serwerow manowskich', ale wykorzystywane sa roznie.
wydaje mi sie, ze zaleznosc jakosci serwisu od mocy maszyny jest prawdziwa
tylko w pewnych granicach.

--w