Re: Glupota niektorych userow

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 13:16:50 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> No nie, bez przesady... pod kategorie a) podpada kazdy (dobry) provider!
> Powinien zapewnic swoim klientom jak najwyzszy poziom uslug, no nie?

ja znam kilku providerow w Polsce i naprawde niewielu z nich
ma uruchomione jakiekolwiek serwery poza absolutnym minimum.
zreszta sam wiesz, ze o ile uruchomic sobie serwer WWW moze kazdy,
to utrzymanie np. dobrego serwera news nie jest juz takie latwe.

Poza tym - bez urazy, ale w wiekszosci przypadkow tzw. firmy komercyjne
nie dysponuja kadra o najwyzszych umiejetnosciach. zreszta tak jest
nie tylko w Polsce. pieniadze, to nie wszystko...

--w