Re: Sangoma S508 + Frame Relay

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_teleadreson.com.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 12:51:36 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Kolodziejczyk <miko_at_hevelius.cnt.pl> wrote:
: Witam,
: Mam problem z karta Sangoma S508 sluzaca do podlaczenia do
: Polpak-T (Frame Relay). Problem polega na tym, ze na jednym
: laczu tcp/ip dziala prawidlowo, a na innym laczu wcale -

Nie działa ci z tym daemonem co kiedyś podesłałem ?

Problemy występowały juz u paru osób, głównie właśnie z tymi routerami
wirtualnymi z Polpak-T. Wygląda na to, że one wysyłają rev-arp po FR aby
uzyskać ip interfejsu, a niestety karta na to sama nie odpowiada.
Zresztą po szczegóły zgłoś sie do Jurka (jubork_at_teleadreson.com.pl).
Nam ten daemon to poprawia i tcp/ip działa bez problemu.

Pozdrawiam :)

isz