tpsa - gdzie zglaszac problemy?

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 23:16:30 MET DST

czesc,

czy ktos ma doswiadczenie w sprawie - gdzie zglaszac problemy z 0w202122?
po prostu do lokalnego biura napraw?

dzis na przyklad chyba jakis modem w mojej centrali jest zj^Hepsuty tj.
niepodlaczony do niczego poza siecia telefoniczna i mam przyjemnosc byc
laczony z nim srednio co drugi raz; oczywiscie place za kazde polaczenie :(

ktos testowal ten temat? znizki, reklamacje? albo niech tam reklamacje, byle
ten modem naprawili szybko to tez sie bede cieszyl...

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/