Re: Cos o domenach na swiecie...

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 18:53:28 MET DST

Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: : InterNIC owszem moze tez zaczac byc nieodpowiedzialny. Tylko, ze on ma
: : konkretne umowy ze swoimi klientami, ktorzy rejestrowali domeny np. w .com, i
: : jezeli zaczalby cos mieszac w tych domenach, to ci klienci podaliby go do
: : sadu.
: : AlterNIC czy uDNS ma analogiczne zobowiazania wylacznie wobec SWOICH klientow,
: : tzn. tych ktorzy rejestrowali sie w domenach typu .nic, .web itp. Nie
: : zawieral zadnej umowy z klientami InterNIC-u ani z samym InterNIC-em. Po
: : prostu robi sobie od niego zone transfer. A wiec na dobra sprawe gdyby zaczal
: : mieszac przy domenach InterNIC-owych to chyba prawnie nic nie mozna by mu
: : bylo zrobic... ;-)
: Hmm... Tak sobie myślę, a jakby podrasować nameda, żeby o domeny
: com/net/edu pytał w InterNIC a o pozostałe w serwerach (dajmy na to)
: AlterNIC? Ma to sens, czy coś przeoczyłem?

Musialbys tylko wpisac sobie root zone z AlterNICu zamiast root cache.

R.