Re: Cos o domenach na swiecie...

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 12:04:58 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 23 Sep 97 o godz. 16:56, Piotr Piatkowski napisal(a):

: > Hmm... Tak sobie myślę, a jakby podrasować nameda, żeby o domeny
: > com/net/edu pytał w InterNIC a o pozostałe w serwerach (dajmy na to)
: > AlterNIC? Ma to sens, czy coś przeoczyłem?
: >
: Nie tylko o .com/.edu..., ale takze .pl/.de/.fi/.ru... (generalnie to chyba
: wszystkie dwuliterowe) trzeba by pytac w InterNIC-u.

No dobra, później mi przyszło do głowy coś jeszcze prostszego. Po
prostu - jeżeli standardowe zapytanie do InterNIC zwraca "not found",
to zamiast zwracać to właśnie "not found", pytać jeszcze w AlterNIC
(a może nawet kolejno w kilku?). W tym momencie mamy wszystko po
staremu, za wyjątkiem odwołań błędnych, które mogą trwać nieco dłużej
(ale skoro i tak są błędne, czyli niezbyt częste, nie powinien to być
problem), oraz odwołań do domen z innych DNS, które w tym momencie
zaczynają działać jak należy.

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND