Re: Cos o domenach na swiecie...

Autor: Pawlus Jerzy (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 14:06:06 MET DST

Jaroslaw Rafa pisze:

> eDNS rowniez zachowuje dotychczasowe InterNIC-owe adresy, i kazdy inny system
> adresowania takze. Problem jest w tym, ze "rozjezdzaja" sie w zakresie nowych
> domen, spoza kanonu .com, .edu, .org etc...
> Przy okazji, ciekaw jestem *ktora* domene .web widzisz stosujac serwery
> uDNS-u? Bo jak wiesz jest ich trzy... Kiedy ostatnio sprawdzalem, stan byl
> taki, ze eDNS obslugiwal domene .web firmy IODesign, natomiast AlterNIC (a
> zatem i uDNS), ktory wczesniej rowniez obslugiwal te domene, zmienil front i
> zarezerwowal domene .web dla koncepcji IAHC. Moze teraz znowu z powrotem
> [...]

  Jest tylko jeden maly problem. Ustawiajac sie na uDNS czy eDNS
  odwolujesz sie do DNS poprzez 1 (niepewny) hop wiecej.
  Dopoki serwery uDNS i eDNS dzialaja poprawnie i odpowiedzialnie
  wszystko jest dobrze. Natomiast gdyby ktoremus z nich zachcialo
  sie pobawic w podrobienie adresow hostow z .com, .edu to jest sie
  bezradnym.

Jurek