Re: Cos o domenach na swiecie...

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 22:50:58 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> (19 Sep 97 18:58:17 GMT) wrote:
> Zapraszam do przeczytania tekstu dostepnego pod adresem
> http://www.wsp.krakow.pl/papers/domeny.html
> Moze dla kogos bedzie to ciekawe, co sie tez z domenami na swiecie wyrabia...

IMO, bardzo dobry tekst.

Brakuje mi jeszcze tylko krótkiego Twego własnego komentarza.
Co dalej? Co TY byś wybrał, jako człowiek śledzący tę sprawę
(wygląda, że dość dokładnie), może jeszcze inaczej, co Twoim zdaniem,
byłoby najlepsze dla Internetu?

Odniosłem wrażenie, że skłaniałbyś się do eDNSu, a może to tylko moje
wrażenie, odczucia?

Na koniec, zauważyłem, że stosując serwery uDNSu, widzę zarówno
obecną "INTERNICową przestrzeń" adresową (np. pl. obsługiwane przez NASK,
com. - przez INTERNIC i dotychczasowe root-server.net), jak i nowe,
np, opisywaną "web.". Czyli obecnie możnaby "przejść" na serwery uDNS,
bez "straty" dotychczasowych nazw.

Czy to się przyjmie - to już inna sprawa.
(I żeby była jasność - ja NIKOGO nie namawiam do przejścia do uDNSu,
to jest wyłącznie prywatna sprawa każdego admina, i jak coś padnie
to ani do mnie, ani do Jarka....)

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/                                mailto:zych_at_onet.pl