Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Andrzej Mikosz (amikosz_at_info.com.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 21:10:49 MET DST

Prowadzeniem kampani wyborczej w dniach zakazanych (czyli 20 i 21)
w gazetach byloby np. opublikowanie reklam wyborczych w tych gazetach w
dniu 21 wrzesnia. Innym zlamaniem zakazu bylobyb lazenie po ulicach i
wreczanie gazet, majacych charakter wyborczy (np. specjalne wydania
Przegladu Konserwatywnego promujace kandydatow SKL na listach AWS).
ANdrzej Mikosz