Re: Przepraszam!

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 16:57:14 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997, Zbigniew Zych wrote:

> [...]
> and offers no security protection.
>
> Wartości podawane przez tę przeglądarkę zmyliły mnie, a fakt, że Netscape
> podaje błędne wartości, pozwala mi domyślać się, że CNT nie ustawiało
> także wcześniej wartości Expire na modułach reklamowych.
>
> Niniejszym przepraszam!
>
> Co jednak nadal nie zmienia faktu, że Netscape również ten gif:
> http://wp.cnt.pl/Reklama/mib.gif, ściąga bez końca, łącząc się co chwilę
> z CNT poprzez proxy.
>
> Nadal podtrzymuję, że 15 września, nie było świadomej
> "kolejnej próby zakłócenia funkcjonowanie serwisu WP".

OK. Przyjmuje przeprosiny w tym zakresie (zaladowania reklamy). W momencie
wyslania pdoobnej wypowiedzi do miejsca gdzie zarzuty wobec CNT w tej
sprawie zostaly postawione (forum debata) usune ze strony informacyjnej
"Zaklocenia" te wyciagi logow a na forum wysle odpowiednia informacje
wyjasniajaca.

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii
|  |\ | |       bogdanow_at_cnt.pl         ul. Uphagena 2, 80-237 Gdansk
|  | \| |   tel/fax. (0-58) 455545      ** www.cnt.pl ** wp.cnt.pl **
\___/