Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 10:37:02 MET DST

In pl.news.nowe-grupy Marco O'Polo <marco_at_priv.onet.pl> wrote:
> Widzialem sygnaturke w ksztalcie tygrysa, zajmowala caly ekran monitora
> 17" po prostu artyzm tylko nie w 20 postach!!!

Nie ma sensu argumetowac w ten sposob - sygn. nie maja sensu bo ja
widzialem taka duza ! - bo z kolei ja moge powiedziec ze wiekszosc
mordercow stara sie rowniez pozostac anonimowa i dlatego precz z anonimami.
Troche nie wywazony argument.

> To jeszcze krok i bedzie cenzura, chyba Tristan ma racje z tymi
> pisarzami. Nikt mi nie zabroni uzywac pseldonimu a jesli ktos chce
> sprawdzic moje prawdziwe personalia to na optimusie wszystko ladnie
> widac. Problem lezy chiba w tym, ze taka furtke trzeba zostawic otwarta?

Jesli ktos wie jak to zrobic. Jesli podpisujesz sie, hmm, pseudonimem a
na dole podajesz namiary www lub inny, konkretny i latwy sposob
sprawdzenia Twojej tozsamosci to w porzadku. Jesli zmuszasz mnie do
poszukiwan w stylu: aaaaaaaaaaaaaa..adres optimusa... hm, jaki to moze byc
serwer, ok... sprobuje tak itp. To juz jestes anonim.

Z tej formuly sie nie wycofam. Nawet jesli moja tolerancyjnosc jest nieco
dalej posunieta i akceptuje np. taki przypadek Tristana, to dobrze aby
bylo jasno powiedziane jak to powinno wygladac i jaka forma jest ta
powszechnie (osmiele sie stwierdzic) akceptowalan.

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl