Klopoty z Mirabilis ICQ v. dla Windows 3.xx

Autor: Marek Tomczyk (M.Tomczyk_at_mp.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 22:59:19 MET DST

Sorry, ze wysylam ten list na 2 listy dyskusyjne.
Pierwsza kopia jest na pl.comp.os.win3 , ale kto czyta o Windows 3.xx
w dobie 95-ki.

Sciagnalem z sieci program Mirabilis ICQ dla Windows 3.xx. Zgodnie z
zaleceniem, zainstalowalem u siebie Win32s (v.1.25, bo z nowsza
/v.1,30/ mialem same klopoty). Przykladowa gra-pasjans dziala, wiec
niby instalacja Win32s przebiegla pomyslnie.
Niestety, po zainstalowaniu Mirabilis ICQ nie udaje mi sie tego
programu uruchomic.
Dostaje komunikat, ze mam za malo pamieci.
Nie ukrywam, ze moj komputer nalezy juz do "oldtimerow" (386SX40Mhz,
4MB Ram, Windows 3.11), ale tworcy oprogramowania do ICQ podkreslaja
na kazdym kroku, ze programy te sa bardzo malo pamiecio i zasobozerne.
Jak dotad nie mialem klopotow z uruchomieniem ani IExplorera,
Netscape'a 2.02, Pegasus Mail'a, Free Agenta itp. itd.
Prosze o kontakt osoby, ktore maja u siebie Windows 3.xx i podobne
doswiadczenia. W domysle prosze takze o pomoc i rade, jak zainstalowac
ICQ.
 Marek Tomczyk
 Borne Sulinowo, POLAND
   mailto:M.Tomczyk_at_mp.pl