Re: Standardy - jakie one w końcu są?

Autor: Michal Politowski (luser_at_free.polpudelko.pl)
Data: Fri 05 Sep 1997 - 09:55:45 MET DST

Przepraszam wszystkich za zaśmiecanie sieci. Coś mi się pokręciło i
przeczytałem nie tę sekcję 'Character sets' którą trzeba.
I akurat na to *nikt* mi nie zwrócił uwagi. Oj ludziska, czytajcie
RFCs.

--
# Michał Politowski ---------------------------- luser_at_free.polbox.pl \
#       "With sufficient thrust, pigs fly just fine." RFC 1925        \