Czarek Pazura Net? I about Polbox...

Autor: Bednarek Adrian (bednarek_at_geocities.com)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 21:12:30 MET DST

Pytanie moze troche dziwne, ale czy ktos z Was zna moze jakis URL strony o Cezarym Pazurze? Zreszta nie musi to byc URL - cokolwiek o Pazurze z pewnoscia mnie zadowoli... A moze ktos z Was ma jakies materialy na jego temat?

Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz...

I jeszcze jedno: nie wiem, jakie stosunki panuja na tej liscie, a interesuje mnie Wasza opinia na temat Polbox-u, a w szczegolnosci jego darmowych uslug...

Message from: bednarek_at_geocities.com
Czestochowa, Poland

My Not Completed Home Page At:
http://WWW.GEOCITIES.COM/AREA51/LAIR/7107