Re: Routing NASKu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 12:28:42 MET DST

Dnia 13 Aug 97 o godz. 16:40, Piotr Bala napisal(a):

> Rozdzielenie ruchu "akademickiego" i "nieakademickiego" nie nastapilo
> (chciaz podobno ma byc zrobione do konca br.). Formalnie klientem NASKu
> sa MANy a te nie rodzielaja ruchu w zaleznosci od tego od kogo on
> pochodzi (co najwyzej kasuja inaczej edukacje i komercje za
> polaczenie). Wiec o rozdzieleniu ruchu mowy byc nie moze. Cos takiego
> na razie nie istnieje.

Za to istnieje gdzieniegdzie rozdzielenie ruchu akademickiego od naukowego...
;->>> Przyslano mi takiego tracerouta, z ktorego wynika, ze ruch pomiedzy
instytutem PAN IUNG w Pulawach (ma lacze bezposrednio do routera NASK w
Lublinie, nie do MAN-u) do lubelskiego MAN-u idzie trasa:
Pulawy -> Lublin(NASK) -> Warszawa(NASK) -> Warszawa(siec korporacyjna) ->
Lublin(MAN). Za dostep tego instytutu do sieci rzecz jasna tez placi KBN...
Podobno takie "kwiatki" sa tez w innych miastach...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl