Re: Routing NASKu

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 15:19:11 MET DST

>I w tym celu pakiety z Wroclawia do Wroclawia ida przez Warszawe?
>gratulacje.... Tudziez powiekszeniu kontroli sluzy zlikwidowanie badz
>utajnienie statystyk

Jak widac geniusz ludzki nie zna granic :>

>Nie rozumiem - takie wysokie byly koszty zarzadzania, ze tansze
>od nich okazuje sie pchanie danych przez pol Polski tam i z powrotem?
>Ciekawe kto sie w tym jeszcze orientuje i potrafi naprawic...

Zagadka: czy myslisz, ze ktokolwiek jest w stanie podac faktyczne koszty
zarzadzania czy utrzymania sieci? Czy ktokolwiek jest w stanie podac
wiarygodne informacje nt. realnego kosztu przesylania informacji?
Zagadka: CZY KIEDYKOLWIEK KTOS SIE W TYM ORIENTOWAL I POTRAFIL NAPRAWIC?
Sprobujcie zadzwonic do dyzurnego "technika" NASKu w W-wie i spytac
dlaczego cos nie dziala... Zwykle jest jasna i rzeczowa odpowiedz "Ja sie
na tym nie znam, ale specjalisci juz chyba nad tym pracuja". A sprobuj
wskazac dzien, ba!, godzine zeby np. takie WARMAN raczyl bez awarii w
calosci dzialac :>

karpio