Re: POLPAK wciska kit ???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 02:22:56 MET DST

On 6 Aug 1997 15:00:11 GMT, Adam Mossakowski
>mam taki problem lacze 2 MB predkosc gwarantowana 16 kb
>serdnio 3 razy dziennie na 10 minut pada lacze
>zadzonilem wiec i Pan (specjalista od Frame Relay) powiedzial mi ze oni
>gwarantuja mi te 16 kb do ich routera i ze mi tak pada to jest normalne
>bo internet jest przeciazony i takie tam inne ..
>Wiec mam pytanie czy oni ze mnei robia idiote ???

Chyba robia. Popinguj router i okolice jak bedzie taki pad.
I zapytaj sie ile kosztuje predkosc gwarantowana do internetu,
zdaje sie ze nie sprzedaja, wiec sie wtedy zapytaj dlaczego "internet"
tylko od ciebie nie przyjmuje pakietow :-)

>Czy rzeczywiscie POLPAK tak sie juz zapchal ze ledwo zipie

Lacza ze swiatem faktycznie sa przeciazone, ale to nigdy nie wyglada
tak ze jedni dociazaja, a inni nie maja lacznosci.

>A moze ja po prostu marudze i powinienem byc szczesliwy ze wogule mi te
>lacze dziala ..

Trzy razy dziennie zaledwie na dziesiec minut? Powinienes byc
szczesliwy :-).

J.