Re: POLPAK wciska kit ???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 00:53:01 MET DST

Adam Mossakowski wrote:

> mam taki problem
> lacze 2 MB predkosc gwarantowana 16 kb
> serdnio 3 razy dziennie na 10 minut pada lacze

U nas pada rzadziej - ale jak juz padnie to na godzine... a rekord byl
kolo 5 (ale wtedy na oko padlo pol w-wy).

> zadzonilem wiec i Pan (specjalista od Frame Relay) powiedzial mi ze oni
> gwarantuja mi te 16 kb do ich routera i ze mi tak pada to jest normalne
> bo internet jest przeciazony i takie tam inne ..
> Wiec mam pytanie czy oni ze mnei robia idiote ???

Wyjscia na swiat sa cienkie :-( Przy 1mbit po W-wie bywa spokojnie 70
kb/s, dalej - jak na modemie.

> Czy rzeczywiscie POLPAK tak sie juz zapchal ze ledwo zipie

Tego bym nie wykluczal. Tlum firm sie podlacza.

> Moze jeszce ktos zauwazyl takie pady w wezle warszawaskim ..
> A moze ja po prostu marudze i powinienem byc szczesliwy ze wogule mi te
> lacze dziala ..

Cos im sie sypie czasami. Bywa ze mocno.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe