Re: Serwery wirtualne WWW na ICM ktore niekiedy ida w maliny.

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 18:41:16 MET DST

In pl.listserv.polip Pawel Wiecek <coven_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl> wrote:
: Michal Szokolo <msz_at_vr.pl> wrote:
: > > Np. Apache. Zdecydowanie najwięcej serwerów WWW - to Apache.

: > 1.2?

: Nie, to już jest od co najmniej 1.1.5, a może i 1.1.

: > > > Dopoki nie obsluguje tego zasadnicza wiekszosc (tak z 95%) przegladarek,

: Cóż... Z tego co ja testowałem (Szkapy i Lynxy) to nie działa to tylko na
: NS 1.*.
zapomniales o starych lynx-ach

: Na pewno też na innych starociach (stare Mozaiki np.).
: Nie wiem jak wygląda sprawa z Exploderami, nowymi Mozaikami, Areną, Amaya,
: etc. - jak ktoś ma coś takiego pod ręką i ma ochotę sprawdzić to może zajrzeć
: na np. http://sapkowski.fantasy.art.pl/ i napisać mi co zobaczył :^)

prosze bardzo:

lynx 2.6 - Andrzej Sapkowski ...
lynx 2.4 - Instytut Sterowania ...
lynx 2.2 - Instytut Sterowania ...
Mosaic 2.6 - Instytut Sterowania ...
arena 0.97 - nic... wiesza sie
arena 0.98b3 - Andrzej Sapkowski ...

innych nie mam pod reka...

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 47 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej