Re: Serwery wirtualne WWW na ICM ktore niekiedy ida w maliny.

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 11:14:27 MET DST

Zbigniew Zych wrote:

> Np. Apache. Zdecydowanie najwięcej serwerów WWW - to Apache.

1.2?

> A skšd te liczby?

Tak sobie pomyslalem. Oczwywiscie kazdy moze ustalic sobie wlasny
"prog". Przeciez ci, ktorym przgladarki nie obsluza tego rozwiazania,
stron na takim wirtualnym serwerze sobie nie obejrza. A wiec jest to
kwestia wyboru webmastera - jak bardzo zalezy mu na dostepnosci stron
dla wszystkich.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe