Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 10:50:56 MET DST

At 21:57 97-07-26 +0200, you wrote:
>Ze zgroza zobaczylem dzisiaj w gazecie ogloszenie o takiej tresci:
>
>"INTERNET DLA FIRMY
> Konto FIRMA'97 na serwerze ATM-IKP
> wlasna domena adresowa
> (adresy typu osoba_at_firma.com.pl lub: www.firma.pl) ..."
>
>A juz myslalem, ze to prawda, ze ATM _nie_namawia_ klientow
>do rejestracji bezposrednio w .pl :-((

Spiesze wyjasnic: po pierwsze - w nowych ogloszeniach wycofana jest
propozycja firma.pl (nie wynika to z mojej niecheci do rejestracji w .pl,
ale z klopotami we wspolpracy z NASKiem). Po drugie - propozycja ta
skierowana byla do tych firm, ktore spelnialy warunki podane w regulaminie
NASK (zazwycza jednak nie spelnialy i byly odrzucane). Po trzecie - nie
namawiamy klientow do rejestracji ani w .pl ani w .com.pl ani w ikp.pl ani
w ikp.com.pl - klienci decyduja sami.

Darek