Re: Co to jest???

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 15:33:13 MET DST

Dnia 23 Jul 97 o godz. 19:28, Rafal Szarecki napisal(a):

> AS6714 jest tranzytowany przez AS5617 (TPNet). NASK z TPNet wymienia BGP. Na
> Warszawskim laczu NASK-TPSA chodzą tylko pakiety z AS5617 i AS1887. Pozostale
> AS'y chodzą przez stany. To jest zamierzone. Lacze w Warszawie jest
> eksperymentalne, i formalnie rzecz biorac, moglo by go nie byc.

I tego wlasnie nie rozumiem.
Niby z jakiej paki ono ma byc eksperymentalne?
Ono ma byc normalnie eksploatowane, w pelni funkcjonalne i wszelki ruch
miedzy sieciami NASKu i TPSA ma isc tym laczem. Wszyscy uzytkownicy sieci w
Polsce na to czekaja od Bog wie jak dawna, a tu ty mi mowisz: "lacze
eksperymentalne", "moglo by go nie byc". Dlaczego moglo by go nie byc? Bo sie
jakims wielkim szefom z NASKu i TPSA nie chce ze soba nawzajem dogadac? Bo
kazdego z nich zzera wlasna duma i ambicje, i nie moze sie nijak z drugim
porozumiec? Bo kazdy chce drugiego wyrolowac, tak zeby zgarnac z tego
polaczenia dla siebie cala kase? Bo *racjonalnych*, *technicznych* powodow
nie widze.
Kiedy wreszcie bedziemy miec w .pl *Internet*, a nie zlepek odrebnych od
siebie sieci, ktore tylko przypadkiem sie ze soba jakos lacza, i formalnie
rzecz biorac, mogloby tego nie byc???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl