Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 06:13:56 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in article <33D61E10.792A_at_it.com.pl>...

>Nikt nam w Polsce nie broni zrobic nowych domen
>- *.prad.pl (dla elektrowni)
>- *.transport.pl (dla kolei)
>
>Juz przeciez mamy w Polsce wiecej domen drugiego rzedu niz na poczatku
>Intenretu.

Wydawalo mi sie ze domy moga byc tylko trzy lub mniej literowe.
Jest inaczej?

Bo jesli nie jest to daemna pra albo tra nic nikomu nie powiedzia.

>A moze juz zaczac? Kto chce zaczac administrowac domena dla serwisow
>informacyjnych istniejacych tylko w Internecie? I jak sie powinna
>nazywac? info? web?

A co zatkimi co sa wersjami gazet? Co jak ktos zaczeni wydawac fizyczna
gazetke?
Zmieniac domene? Kto tego bedzie pilnowal?

Skad Jarku u Ciebie (nie obraz sie jesli mozesz) taka
policyjno-biurokratyczna dusza?
Czemu chcesz skanalizowac cos co skanalizowac sie nie da bo jest zbyt
zlozone i zmienne?

Czy nei rozumiesz ze regulacej wymagaja "policing and enforcing" ?
I kto ma to robic i za czyje pieniedze?
Moze Centralny Urzad Kontroli Internetu i Wydawnictw Elektronicznych?