Re: sonda

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 20:46:45 MET DST

: >>>>> On 21 Jul 97 16:03:42 GMT, dorota_at_math.amu.edu.pl (Dorota Nicewicz-Modrzewska) said:
: DN> A moze zrobimy najpierw glosowanie (czyt. sonde, albo referendum listy
: DN> polip - referenda sa ostatnio bardzo modne:)) na temat:
: DN> 1. Czy zgadzasz sie aby prawo do rejestracji bezposrednio w domenie pl
: DN> miala kazda firma?

Brak zdania. Chec odsmiecienia .pl walczy we mnie z niechecia do pisania
przydlugiego .com.pl

: DN> Jezeli wygra ta opcja to nie ma nad czym dyskutowac, jezeli nie to
: DN> nastepny wariant:
: DN> 2. Czy uwazasz, ze w domenie pl nie powinno byc poddomen innych niz
: DN> funkcjonalne i regionalne?

Providerow to bym lokowal w .pl. Duzo ich nie bedzie, a ".com.pl" dodawalo
by sie do adresow klientow - a to nie zawsze prawda.

: DN> 3a. Czy zgadzasz sie aby decydujacym czynnikiem o posiadaniu domeny
: DN> bezposrednio w pl byl czynnik ekonomiczny (cena domeny)?

Nie. To ma byc uzaleznienie "funkcjonalne" a nie ekonomiczne.

: DN> 3b. Czy zgadzasz sie aby prawo do posiadania domeny bezposrednio w pl
: DN> mieli wylacznie koncesjonowani dostawcy internetu?

W sumie tak, ale jak ktos juz zauwazyl - koncesje powinny byc zniesione...

: DN> 3c. Czy zgadzasz sie aby prawo do posiadania domeny bezposrednio w pl
: DN> mialy wylacznie firmy posiadajace co najmniej klase C adresow IP?

nie.
To w sumie trudne do ustalenia czy to ma byc B, C, co najmniej
dwie C, pol C. A moze wymog swiadczenia usug w conajmniej dwoch miastach?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |