Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Adam Mossakowski (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 18:37:02 MET DST

In pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:

> Brawo, doskonaly argument. Jak sadzisz, ile procent polskiego Internetu
> jest zindeksowane przez HotBot czy AltaViste? Jak szybko nowy serwer w
> Polsce trafia do ich indeksu?
widocznie nie chca .. jak by chcieli to by to zglosli chocby do twojego
servisu .jesli to zrobisz recznie w hotbocie czy innym to 2 tygodnie i po bulu
masz server zindexowany...
nie chce podchodzic do tego emocjonalnie ale denerwuej mnie to ze ktos chce
na sile zrobic porzadek dla swojego widzimisie robiac przy tym problemy
innym oraz nabijajac kabze NASK'owi .
ale to przeciez Polska ... wszyscy wiedza lepije co jest dla ciebei
dobre a co nie , gdzie zasady gry zmieniaja sie w czsie gry zalerzy kto
rozdaje , i wogule jest fajnie zabwanie, moze ktoregos dnie znow sie obudze
i sie okarze ze mojej domeny nie ma ...
a ta cala dyskusja i tak jest bez sensu bo przeciez porzadek musi byc
i domeny firm z pl znikna...

--
DA_none