Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 12:10:23 MET DST

On 20 Jul 1997 10:01:08 GMT, Adam Mossakowski

>to sobie odpal hotbota albo altawiste

To akurat zadne rozwiazanie i zadna pomoc. Wole sprawdzic dwie [kilka]
nazw niz borykac sie z 10 tysiacami.

>mi sie nie podoba zeby nazwy zwierzat byly w nazwach komputerow chyba ze
>to sklep zoologiczny .
>ciekawe co bys zrobil jak by ktos przyszedl i ci powiedzial ze twoj komputer
>ma niesluszna nazwe ..

Jak jeszcze podasz jakis rozsadny argument, to moze zmienie.
A tu nie o nazwe chodzi, tylko o hierarhie.

"gazeta.pl" tez sie wziela z tego ze "przeprowadzilismy wewnetrzna
dyskusje, glosowanie, i ustalilismy ze bedziemy sie nazywac
gazeta.pl". Mozna i tak...

P.S. A wymyslenie kilku zestawow po kilkadziesiat nazw jakos
tematycznie zwiazanych to nie takie proste. Nie moze sie milion
komputerow nazywac pc01, drugi pc02, itd :-).

J.