Lacza TPNet ze swiatem

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu.com)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 23:55:00 MET DST

Witajcie, możni tego świata

Czy ktoś może mnie oświecić co do tego jak to z tymi łączami TPNet
jest? Interesuje mnie szczególnie adresy IP interfaceów gdzie konczy
sie TPNet a zaczyna szkieletowka cudza. Interesuje mnie tez w jakie
sieci szkieletowe w USA/Kanadzie wpięty jest TPNet, na razie widzialem
TeleGlobe i MCI.

Informacje o przepustowości tych łączy mile widziane, oczywiście.

Dzieki, pozdrowienia

Tomek

--
postmaster@[127.0.0.1] abuse@[127.0.0.1] bounceme@[127.0.0.1]
domerg_at_cyberpromo.com  -- isn't this pretty spambait :))