Re: Popularyzacja Infoseek

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 22:24:22 MET DST

In pl.org.psi Qrczak <mkowalcz_at_rainbow.mimuw.edu.pl> wrote:

: A nie można zrobić tak jak jest w Altaviście, że jeśli
: w "submit URL" poda się nieistniejący URL, to go usuwa?

Aha - niezly pomysl.
Myslalem, ze chodzilo o usuniecie strony istniejacej.
Dzieki.

: BTW, Altavista jakoś nie chciała mi chodzić po odsyłaczach, po miesiącu
: się zniecierpliwiłem i podałem jej wszystkie moje strony ręcznie.

--w