Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 00:06:23 MET DST

 Wojciech Myszka wrote in article ..

> Argumenty, ktore podales sa to powody dla ktorych nie nalezy
zmieniac
> TWEGO adresu (juz istniejacego), czy moze szerzej mowiac -
zadnego
> adresu juz zarejestrowanego.

No to nalezy na sile zmieniac nazwy istniejacym domenom czy tez nie?

> Popatrz na sprawe szerzej i podaj argumenty za REJESTROWANIEM
> bezposrednio w .pl.

A po co?!
Nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem rejestracji w pl. Nie
protestowalem gdy NASK ograniczyl mozliwosc rejestracji w pl (w
lutym tego roku) i nie bede protestowac jesli bedzie pelna
liberalizacji rejestracji domen w pl.

> PS Nie bedziemy sie zastanawiac co bylo wczesniej: sprzeciw
(wielu osob
> na POLIPie) rejestrowania w pl czy firma qdnet w sieci - bo to
> oczywiscie nie ma nic do rzeczy :-)

Skoro zarejestrowano taka domene, to znaczy ze wolno bylo (bez
usmiechu) i nie widze zwiazku z tematem.
Wielu ludzi sprzeciwia sie wielu sprawom i jedni maja racje a inni
jej nie maja (w innych sprawach).

mgb