Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 13:19:53 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Strasznie osobiscie traktujesz ten caly spor. Wystarczy zajrzec pod

Tak to jest, jak sie zaangazuje w walke o swoje racje.

> podany adres i przeczytac czym sa "Wiadomosci Internetowe". Wszystkim, z

A wiec jednak trzeba zajrzec!

> ktorym prowadze interesy sie przedstawiam i jakos na razie im to
> wystarczylo. Z tymi, z ktorymi prowadze powazniejsze interesy spotykam
> sie osobiscie. Ale krotkie sprostowanie:
> 1. Nie jest to firma.
> 2. Nie jest to fundacja.
> 3. Nie jest to komorka w IT.
> 4. Nie jest to Stowarzyszenie Wiedzacych Lepiej Jak Ma Wygladac Internet
> Sp. z o.o.

Wiem juz, czym Winter NIE JEST - tez nie z domeny a dopiero z
wyjasnienia. Ale nie znalazlem informacji, czym jest w sensie
organizacyjnym. Poniewaz na instytucje edukacyjna mi to nie wyglada,
pozostaje chyba juz tylko sponsorowana dzialalnosc hobbystyczna...

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe