Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Sun 06 Jul 1997 - 15:20:49 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> A dlaczego nie ma miec wypisane? Adres internetowy jest jak wizytowka.
> Oczywiscie mozna dawac wizytowke tylko z imieniem i nazwiskiem, ale czy
> spelni ona swoja funkcje?

Pozwolisz moze, by o tym jaka wizytowke wrecza, decydowal WRECZAJACY?
Jego wizytowka i jego prawo decydowac, co na niej jest. A jak sie komus
nie podoba, nie musi akurat z nim robic biznesu. Wybor jest w prawie
wszystkich branzach.

Albo cokolwiek posredniego... Biorac pod uwage, ze nie obejmuje tego
WHOIS, nigdy nie wiadomo.

> Jasne. Po prostu nazwa domeny jest jednym z elementow oceny dostawcy
> uslug internetowych, nastepnym moze jego strony World Wide Web, pozniej
> cennik, pozniej mozna wyslac list z pytaniem o odpowiedz na konkretna
> oferte. Przy dzisiejszym natloku ISPs trzeba miec jakies kryteia
> odsiewu, zanim umowimy sie na business lunch z panienka od marketingu.

To my szans nie mamy. Nie fundujemy panieniek klientom ;-)

> Ja nie wiem. A co reprezentuja?

Uzytkownikow POLPAK-T, co doskonale widac po domenie tpnet.pl... A kim
oni sa konkretnie? Nie dojdziesz, chyba ze sami powiedza.

> Ja nie pisalem tylko o odwiedzinach stron World Wide Web, ale i o
> listach.

W listach jest takie cos jak podpis. Z mojego wynika, kim jestem. Z
twojego... hmm, co to sa Wiadomosci Internetowe? Firma? Fundacja?
Komorka w IT? Stowarzyszenie Wiedzacych Lepiej Jak Ma Wygladac Internet,
Sp. z o.o.? Z adresu tez cie nie poznam.

Jest takie cos o belce w oku...

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe