Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 11:23:35 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Szokolo <msz_at_vr.pl> wrote:
: > Nie myslisz, chyba, ze DNS istnieje po to, zeby go sobie wykorzystywac
: > do marketingu ?

: Nie. Istotnie, nie taki był cel tworzenia DNS-u. Można jednak w pewnym
: ograniczonym zakresie użyć go do tego NIE SZKODZĄC reszcie sieci. Np.
[...]

Ja wiem, ze 'mlody polski kapitalizm' etc , ale naprawde nie na wszystkim
trzeba koniecznie zarabiac. Do prezentacji firmy i marketingu znakomicie
moga sluzyc strony WWW, ale nie DNS, adresy IP etc. Troche umiaru...
Tym bardziej, ze jak juz pisalem, adres bezposrednio w .pl nie swiadczy
zbyt kozystnie o firmie...
Swoja droga, czy wg Ciebie uczelnie tez powinny sie rejestrowac w .pl ?

--w