Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 18:26:13 MET DST

Gregory BRZESKI wrote:

> Czy nie przesadzasz ? Umowa rejestracyjna ? Czy kiedys cos takiego
> dostales co stwierdzalo ze masz na wlasnosc domene na czas nieokreslony
> ? Lepiej poczytaj dokladnie swoj rachunek.

> NASK nikomu nic nie obiecuje i nie daje zadnych gwarancji. Juz wczesniej
> pisalem listy do NASK'u aby dostac jakikolwiek skrawek papieru ktory by
> mowil ze domena jest wlasnoscia firmy XYZ itp. Nic nie otrzymalem,

Umowa jest domniemana... Podobnie jak umowa na przejazd autobusem
(przecież nie podpisujesz papierów wsiadając - a zawarcie umowy
następuje przez domniemanie, że jeśli jedna strona oferuje usługę i
przyjmuje opłatę za jej realizację to tym samym zobowiązuje się do jej
wykonania na warunkach ofertowych). UWAGA: prawnikiem nie jestem,
argument opiera się na jednym takim programie TV Edudukacyjnej.

Choć oczywiscie kwestia leży głównie w jakości prawników po obu
stronach. Nie byłoby wcale łatwo.

>nawet
> negatywnej odpowiedzi. To przydalo by sie takze zmienic jak >najszybciej.

Nie zaszkodziłoby.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe