Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 14:55:39 MET DST

Dnia 4 Jul 97 o godz. 14:50, Marek Baczek napisal(a):

> Napisalem wyraznie, ze wizytowki to jeszcze maly problem, pozostaje
> jeszcze dluga lista innych kosztow, w tym trudno mierzalne.
> Postaram sie taka liste stworzyc, teraz nie mam czasu.
Powiem zlosliwie: to nie trza bylo robic zle (tzn. rejestrowac sie w .pl).
Wszyscy od dawna ostrzegali, ze to jest "be". ;->
Czy jak zaparkujesz w niewlasciwym miejscu samochod, i straz miejska ci go
wywiezie Bog wie gdzie, to tez bedziesz zadal od niej odszkodowania za
poniesione straty (ktore niewatpliwie mogly byc *bardzo* duze, jak
najbardziej)? Ha! Wrecz przeciwnie, to jeszcze oni kaza ci zaplacic za
odtransportowanie samochodu! Przeciez byles uprzedzony, ze tu sie nie parkuje
- teraz ponos konsekwencje...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl