Re: Routingi w "sieci korporacyjnej"

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 14:01:32 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj0_at_iname.com> wrote:
> Chcialem zapytac o nastepujaca sprawe.
> Pisal mi ktos, ze w zwiazku z przelaczeniem MAN-ow na "siec korporacyjna"
> NASK-u routing pomiedzy abonentem akademickim jakiegos MAN-u, a abonentem
> nieakademickim tegoz samego MAN-u idzie obecnie w taki sposob: od
> akademickiego leci "siecia korporacyjna" do Warszawy, przechodzi przez bramke
> miedzy "siecia korporacyjna" a "stara" siecia NASK-u, i po "starej" sieci
> NASK-u wraca do tego samego MAN-u, do abonenta nieakademickiego. Prawdaz li
> to? Bylby to IMHO ciezki bezsens.
> [...]

Nie widac udziwnien. Ale jezeli by to robic na poziomie FR to mogloby
byc trudno stwierdzic na oko jak jest.

R.
PS. Wlasnie padl routing do sieci TP.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec