Re: Krajowa siec kregoslupowa 34Mb/s

Autor: Tomasz Kokowski (tommy_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 16:18:12 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Czy TYCH SAMYCH sieci, ktore wlasnie przelaczyly sie na "siec korporacyjna"
> NASK-u? Jezeli tak, to ja nie rozumiem... Jakies rozdwojenie jazni czy co?
> Wytlumacz, jezeli mozesz.

Moge. Najwiekszych centrow superkomputerowych/MAN-ow (5).
Do porozumienia stopniowo przylaczaja sie inni.
Wiecej napisac nie moge. Nie jestem do tego upowazniony, a informacje
nie zostaly jeszcze zwolnione do rozpowszechniania.

Tomasz Kokowski

Tomasz Kokowski
Deputy Director for Technical Affairs
Computing Centre, Poznan University of Technology
tel./fax +48 (61) 782726
e-mail: kokowski_at_put.poznan.pl, http://www.put.poznan.pl/~tommy