Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 13:11:31 MET DST

Adam Nojszewski wrote:

> Domeny sa zasobem ograniczonym.

To mnie zabilo... Domeny??? IP to i owszem, jest zasobem ograniczonym
ale domeny?

> Domena pod pl jest bardziej porzadana od
> com.pl. Czyli pod pl powinno byc drozej.

Zgoda.

>A takie ceny nie pozwolily by
> na tworzenie domen np. nojszewski.pl.

A czemu temu przeszkadzac? Nie ma technicznego powodu. Jak ktos bardzo
chce, to niech ma...

Argument ideologiczny ("porzadek") do mnie nie trafia.

> Ale byly by naprawde_duza_firma.pl
> mniejsza_firma.com.pl oraz nojszewski.waw.pl.

Dajmy na to, ze by wyszlo. Pewnie i tak znalazlo by sie paru(?) chetnych
do "zdobycia" domeny "ponad stan".

>Zreszta ta ostatnia pewnie niedlugo powstanie.

A nie nojszewski.priv.pl?

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe