Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 10:17:06 MET DST

Dariusz Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl> wrote:

: Drobny komentarz: nie chce wypowiadac sie za innych operatorow, ale moim
: zdaniem przesiadka z com.pl do pl spowodowana jest przede wszystkim checia
: unikniecia dlugotrwalego procesu rejestracji domen dla naszych abonentow.
: Od czasu pojawienia sie serwerow wirtualnych "popyt" na wlasne domeny
: znacznie wzrosl, co spowodowalo, ze rejestracja czegokolwiek w com.pl
: (firma.com.pl) w NASKU sie przedluza - nawet do 2 tygodni. Jesli zamiast
: tego bedzie sie rejestrowan firma.it.pl, firma.ikp.pl czy
: firma.medianet.pl, to wpis do DNS mozna miec od reki...

A czy np. firma.it.com.pl jest jakościowo znacząco gorsze niż
firma.it.pl? Czy ten jeden dodatkowy człon się komuś na wizytówce
nie mieści, albo co? W sumie nie żeby mi to jakąś różnicę sprawiało,
ale mam wrażenie, że za rejestracją w .pl nie ma tak naprawdę ŻADNYCH
rozsądnych argumentów.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej