Re: Prowokacyjne okreslenie - "Hodowla gentelmenow"

Autor: Cecylian (Cecylian_at_net.com)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 23:37:45 MET DST

Skoros chetny do poslugi i wstretnego wytrzeszczu w oczach nie masz, wolaj
skrybe, a druga karczme dostaniesz, jeno po swiecie glos moja szlachetnosc
i chwale domowi mojemu. Pamietaj, zes biedakiem przybyl, a ja Ciebie na
nogi postawilem.

C.

Wieslaw Kochanski <wieslaw_at_algonet.se> wrote in article
<5p931e$moh$1_at_helios.man.lublin.pl>...