Re: Prowokacyjne okreslenie - "Hodowla gentelmenow"

Autor: Cecylian (Cecylian_at_net.com)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 17:17:59 MET DST

Drogi panie Jaroslawie,

Po Pana postingach smiem twierdzic, ze mam do czynienia z osoba
inteligentna. Mocno wiec zdumiony zostalem tytulem "Hodowla gentelmenow",
ktory jako zywo odwoluje sie czynionych tak niedawno w XX wieku prob
manipulacji calymi spoleczenstwami.

Mam nadzieje, ze jest zwykly lapsus jezykowy. Nie posadzam Pana o bywanie z
zlych towarzystwach.

Cecylian

PS. Czy moglby Pan mi pomoc w zwalczaniu panoszacych sie na Internecie
zakamuflowanych idei komunistycznych i faszystowskich? Prawdziwi
dzentelmeni nigdy nie przepadali za motlochem...

Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote in article
<33B63643.352E_at_it.com.pl>...