Re: news.tpnet.pl znowu zdechlo

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 18:25:14 MET DST

 Grzegorz> Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> [...]

 Grzegorz> A propos: Janku, od kiedy udostępniacie newsy dla domeny
 Grzegorz> telbank.pl/bptnet.pl ? Kiedyś wrzeszczało na mnie 'no
 Grzegorz> authorisation to talk', a dziś przeżyłem potrójną
 Grzegorz> niespodziankę - zadzwoniłem przez Telbank i nie dość, że w
 Grzegorz> ogóle działa, nie dość, że na IRC można wejść (chłopcy po pół
 Grzegorz> roku wreszcie revDNS ustawili :-P ) to jeszcze
 Grzegorz> news.icm.edu.pl widać ! :)

Trzeba było mówić -- zresztą, czy ja aby nie dopisywałem bptnet.pl ?
Bardzo istotny jest revDNS -- bez niego serwer nie wpuści, wyjątkowo
tylko wpuszcza z sieci TPSA (aczkolwiek uważam że tam powinni bardzo
popracować nad revDNS).

 Grzegorz> Jeśli chodzi o 'dosponsorowanie', to chętnie swoje 10 zł
 Grzegorz> dorzucę, podajcie numer konta.

Spokojnie -- raczej będziemy się starać zdobyć pieniądze od providerów i
firm, które korzystają z news.icm.edu.pl. A najchętniej konkretny
sprzęt, czyli np. dyski. Tu nie chodzi o płacenie mi za utrzymywanie
newsserwera, tylko o rozbudowanie sprzętu na którym on działa.

pozdrawiam,
--J.