Re: news.tpnet.pl znowu zdechlo

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 01:00:57 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:

>A nie lepiej sie przerzucić na news.icm.edu.pl ? :-)
>I ewentualnie go dosponsorować ? :-) Tam takie mechanizmy już od dawna
>są (i dobrze działają, chyba że akurat wyjeżdżam gdzieś).

A propos: Janku, od kiedy udostępniacie newsy dla domeny
telbank.pl/bptnet.pl ? Kiedyś wrzeszczało na mnie 'no authorisation
to talk', a dziś przeżyłem potrójną niespodziankę - zadzwoniłem przez
Telbank i nie dość, że w ogóle działa, nie dość, że na IRC można
wejść (chłopcy po pół roku wreszcie revDNS ustawili :-P ) to jeszcze
news.icm.edu.pl widać ! :)

Jeśli chodzi o 'dosponsorowanie', to chętnie swoje 10 zł dorzucę,
podajcie numer konta.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl