Re: SB16 a Internet - help!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 22 Jun 1997 - 12:49:20 MET DST

Dnia 19 Jun 97 o godz. 19:02, Marek Litwin napisal(a):

> Czy ktoś mógłby udzielić informacji na temat wykorzystania mojego SB16ve w
> Internecie.?
> Chodzi mi o full-duplex, netmeeting i w ogóle przesyłanie głosu. Czy to
> jest możliwe?
Full-duplex to jest cecha karty i nie jest zalezna od tego, do czego karta
jest uzywana. SB16 chyba nie jest FD, o ile sie nie myle. Natomiast podobno
istnieja programowe drivery pod Win, ktore emuluja na SB16 FD (do sciagniecia
z www.creative.com), ale opinie na temat tych driverow sa mieszane. Kazda
karta dzwiekowa potrafiaca sensownie nagrywac z mikrofonu nadaje sie do
uzycia w Internecie.

> Jeszcze jedno. W sklepach widziałem SB-ki z napisem INTERNETED. Mają one
> kilka programów pod Intrnet. Czy to znaczy, że tylko one mogą chodzić w
> Internecie?
Alez skad! To znaczy tylko to, co napisales: ze maja dodanych tych pare
programow, typu np. Internet Phone i in.
> Ewentualnie czy ktoś może podać mi dojście do tych programów, drajwerów?
Opisy roznych programow do telefonowania przez Internet -> zob.
http://www.wsp.krakow.pl/papers/telefon2.html . Tamze linki do miejsc skad
mozna je sciagnac.

> Czy zainstalowanie ponownie mojego SB16 z dyskietek od nowego SB16 jest
> możliwe?
Chyba powinno byc mozliwe, ale po co? Nie rozumiem...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl